Reklamace
Reklamace zboží
Rychle, srozumitelně a bez zbytečných okolků. Níže najdete kontakty, adresu, doporučení k odeslání i online formulář.
Napište nám
Po odeslání zásilky pošlete číslo balíku a dopravce. Odpovíme co nejdřív.
Telefon
PO–PÁ 9:00–15:00 • pro rychlé vyřízení si prosím připravte číslo objednávky.
Důležité
Zboží posílejte očištěné a bez provozních kapalin. Silně znečištěné může být odmítnuto.
Bez podkladů nelze reklamaci vyřídit; lhůta 30 dnů běží až od jejich doručení.
Kurýr – rychlé doručení
Jezdíme s ověřenými dopravci. Většina zásilek dorazí už do druhého dne.
Adresa pro zaslání
Pajandy.czRychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně
Telefon: +420 734 540 530 • E-mail: reklamace@pajandy.cz
Co přiložit
- Kopii/číslo objednávky (doklad o nákupu)
- Stručný popis závady (ideálně s fotkou)
- Kontakt (telefon/e-mail)
- Adresu pro vrácení / doručení po vyřízení
Jak reklamaci zpracujeme
Po přijetí začíná běžet lhůta. Nejpozději do 30 dnů opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.
O průběhu informujeme e-mailem; v případě potřeby si vyžádáme doplnění.
Poškozená zásilka – podání na poště
Reklamaci zahajte na kterékoliv pobočce nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí.
Zásilku předložte v původním stavu (vnější i vnitřní balení) nebo stav doložte fotkami.
Rychlé vyřízení
Většinu reklamací zvládáme rychle – pomůže pečlivé zabalení a kompletní podklady.
Reklamační formulář
Vyplňte prosím detaily níže. Po odeslání se otevře e-mail s vyplněnými údaji.
Časté dotazy
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Obvykle 5–7 pracovních dnů. Zákonná lhůta je max. 30 dnů od převzetí kompletních podkladů.
Musím posílat originál dokladu?
Stačí kopie nebo číslo objednávky. Originál si ponechte pro sebe.
Jaké fotky mám přiložit?
Detail závady, celkovou fotku produktu a případně balení. Pomáhá to urychlit vyřízení.
Co když balík poškodí dopravce?
PPL: reklamace do 1 pracovního dne. Česká pošta: do 2 pracovních dnů. Balík bezpečně zabalte, zbytek řešíme my.
