Reklamace

Reklamace obvykle vyřizujeme do 5–7 pracovních dnů (zákonná lhůta max. 30 dnů).

Posílejte prosím na naši adresu (ne na výdejní místa). Zásilky zaslané např. do Zásilkovny na výdejní místo nemusí být vyzvednuty.

Napište nám

reklamace@pajandy.cz

Po odeslání zásilky pošlete číslo balíku a dopravce. Odpovíme co nejdřív.

Telefon

+420 734 540 530

PO–PÁ 9:00–15:00 • pro rychlé vyřízení si prosím připravte číslo objednávky.

Důležité

Zboží posílejte očištěné a bez provozních kapalin. Silně znečištěné může být odmítnuto.

Bez podkladů nelze reklamaci vyřídit; lhůta 30 dnů běží až od jejich doručení.

Kurýr – rychlé doručení

Jezdíme s ověřenými dopravci. Většina zásilek dorazí už do druhého dne.

Objednat podání u kurýra

Adresa pro zaslání

Pajandy.cz
Rychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně
Telefon: +420 734 540 530E-mail: reklamace@pajandy.cz

Co přiložit

  • Kopii/číslo objednávky (doklad o nákupu)
  • Stručný popis závady (ideálně s fotkou)
  • Kontakt (telefon/e-mail)
  • Adresu pro vrácení / doručení po vyřízení

Jak reklamaci zpracujeme

Po přijetí začíná běžet lhůta. Nejpozději do 30 dnů opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.

O průběhu informujeme e-mailem; v případě potřeby si vyžádáme doplnění.

Poškozená zásilka – podání na poště

Reklamaci zahajte na kterékoliv pobočce nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí.

Zásilku předložte v původním stavu (vnější i vnitřní balení) nebo stav doložte fotkami.

Rychlé vyřízení

Většinu reklamací zvládáme rychle – pomůže pečlivé zabalení a kompletní podklady.

Reklamační formulář

Vyplňte prosím detaily níže. Po odeslání se otevře e-mail s vyplněnými údaji.

Uveďte číslo, které může dopravce použít při doručení.
📎 Přílohy (fotky) prosím přiložte až v e-mailu, který se otevře po odeslání formuláře.
Jen se chci zeptat

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Obvykle 5–7 pracovních dnů. Zákonná lhůta je max. 30 dnů od převzetí kompletních podkladů.

Musím posílat originál dokladu?

Stačí kopie nebo číslo objednávky. Originál si ponechte pro sebe.

Jaké fotky mám přiložit?

Detail závady, celkovou fotku produktu a případně balení. Pomáhá to urychlit vyřízení.

Co když balík poškodí dopravce?

PPL: reklamace do 1 pracovního dne. Česká pošta: do 2 pracovních dnů. Balík bezpečně zabalte, zbytek řešíme my.